Zamień oczekiwania na wdzięczność,
a świat od razu stanie się lepszy.

poniedziałek, 13 maja 2013

Uwielbiałam biegać i nadal uwielbiam.
Przed laty pokochałam biegi na orientację. Pokochałam mapę. Kocham nadal.
Jak się coś kocha, to już na zawsze.
Taka miłość zakazana. Taka kusząca....

Zapach lasu, zapach liści, wiatru, ziemi, drzew, traw, piasku - to wszystko przypomina mi o tym, co tak uwielbiam. Tego nie można zapomnieć, wyrzucić z pamięci. Nie chcę tego wyrzucać, bo pięknych rzeczy się nie wyrzuca.
Od lat trzymam wszystkie mapy. 
i mam też nowe....

11.05.2013r. cała Polska biegała z mapą.
Biegałam i ja :) i Junior też :) i bardzo mu się spodobało!!! :)
Piękny park, mapa w łapie - cóż więcej do szczęścia potrzeba? ;)
Mały przebiegł łącznie ponad 9km :)
Pomagałam dzieciakom i odnawiałam stare znajomości :)
Spotkania po czternastu latach = trzy godziny bezustannego gadania, wspominania i śmiechu :)

I mam nawet wydruk czasowy. Bo teraz to się z chipami biega ;)

a kiedyś były karty i trzeba było perforować przy punktach kontrolnych :)



8 komentarzy:

  1. Ja kiedyś biegałam i też uwielbiałam :)Bieganie wyzwala szczęście. Niestety, z wielu powodów musiałam przestać, ale przesiadłam się na rower. Nie jest źle... ale bieganie, to bieganie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rower fajny jest, ale to nie to samo... nie da się ukryć ;)
      rower mogę, biegać nie... i jasne, co kusi :D

      Usuń
  2. Zapach lasu, zapach liści, wiatru, ziemi, drzew, traw, piasku - to wszystko przypomina mi o tym, co tak uwielbiam. Tego nie można zapomnieć, wyrzucić z pamięci. ....i tez to czuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Rajdy, obozy, biegi... ehh... cofnąć sie do tamtych czasów... Znów Trzy Pióra zdobywać... ehhh... przywołałaś piękne wspomnienia....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach obozy :) :) :)
      cudne czasy :D :D :D nocne alarmy, łażenie po lesie, kąpiele w rzece :) :) :) bosko :)

      Usuń
  4. Super;] Ja zaczęłam biegać w pon. i zakwasy trzymają;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przejdą :) miłego biegania :)

      Usuń