Zamień oczekiwania na wdzięczność,
a świat od razu stanie się lepszy.

sobota, 29 grudnia 2012

Piękne słońce, lekki mróz.
Taki poranek trzeba dobrze wykorzystać.
Szczęśliwą posiadaczką figurówek jestem od mniej więcej dwóch lat. Ciągle się uczę. Samemu idzie to ciut wolniej niż bym chciała.

Dzisiaj jednak miałam wspaniałego Nauczyciela :)
W czasie godziny opanowałam jazdę do tyłu (na dwa sposoby) i ekstra kroki do przodu :) :) :)
Pan Nauczyciel był najlepszym łyżwiarzem dnia dzisiejszego.
Wszystkich wprawiał w osłupienie swoimi zdolnościami, techniką.... i tym, że ma prawie 70 lat :)

12 komentarzy:

  1. wow,uwielbiam jak ludzie W TYM WIEKU :) coś robią.Czy to podróżują,czy to chodzą na potańcówy,czy właśnie jeżdżą na łyżwach.Piękna sprawa.Tylko podziwiać.

    Ja taką pogodę miałam wczoraj a dzisiaj znów plucha,temperatura na plusie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uwielbiam takich Ludzi :) :) :) i podziwiam bardzo :)
      u mnie już +5, ale jest pięknie :)

      Usuń
  2. Łyżwy były kiedyś moimi drugimi butami...już bardzo dawno nie miałam ich na nogach.Buuu...
    Pięknie spędzony czas w pięknym towarzystwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, no to najlepsza pora by znów się przywitać z łyżwami :)
      Bierz Szymona i Współwspawacza i jazda :D

      Usuń
  3. a tu czerwona kurteczka so lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Pani Doktor, Pani musi poćwiczyć pisownię angielskiego ;)
      :*

      Usuń
    2. Pani sie nie czapia, pani magister;-)
      :*

      Usuń
    3. zboczenie zawodowe? ;)

      Usuń
  5. osobiście mam problem z hamowaniem ;-) i zawsze t robię na bandzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia, to dobrze że jest banda :) :) :)

      Usuń