Zamień oczekiwania na wdzięczność,
a świat od razu stanie się lepszy.

środa, 3 października 2012

Po/12 tygodni / auu 2

Wrocław SPA
dwanaście tygodni PO a ja gdzie? ;)
:)
widziałam zdjęcia z operacji :) ależ mam ładne wnętrzności ;)
mam wycięty fragment blizny i chyba coś jeszcze :)
jednak nie mam założonej gąbki z gentamycyną, bo szczep nie jest wrażliwy
mam dwa antybiotyki w kroplówkach :)

na bloku zostały wzięte posiewy na przeróżne bakterie, grzyby i na histopatologię

tak więc jest szansa, że posiew wzięty na sali operacyjnej wyjdzie czysty :)
można trzymać kciuki :) i czarować :)
się okaże, że złotego gronka nie mam :)
i będę samotna.... ;(

a boli gorzej niż wczoraj

2 komentarze:

  1. Podczytuję sobie - do tej pory cichutko...
    Trzymam kciukasy za samotność - gronkowiec PRECZ i ból PRECZ! Ślę pozytywne fluidy i wrocławskie słoneczko (bo u mnie dziś cudnie).
    A wnętrzności ładne boś Ty cała ładna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękować bardzo :)
      oby oba sobie poszły daleko PRECZ :)
      wrocławskie słoneczko bardzo ładne dziś :) podziwiam przez okno :)

      Usuń