Zamień oczekiwania na wdzięczność,
a świat od razu stanie się lepszy.

niedziela, 7 października 2012

Niedziela w "SPA"

z

....gapieniem się za okno...
i myślami
what am I doing here???????????????

odpowiedź?

śniadanie, obiad, kolacja do łóżka
co 8 godzin prochy prosto do żyły (nie ma to jak znajomości wśród super Dilerów)
wygodne wyrko
super opieka 24 godziny na dobę siedem dni w tygodniu ;o)
żyć nie umierać ;) 

odpowiedź mnie nie satysfakcjonuje.... 

kolejne SPA-wakacje mi fundują - uszczęśliwianie na siłę....
ja wiem, że wakacje w tym roku były dziwne...ale powtórka z rozrywki niczego nie załatwia

ja wiem i wszyscy wiedzą, że uwielbiam Obsługę tego SPA, ale ja mogę ich uwielbiać daleko stąd i siła mego uwielbienia nie będzie maleć ;o) ona i tak rośnie z każdym dniem :)

ja naprawdę znam inne (lepsze) formy spędzania czasu wolnego :) i czasu w znaczeniu ogólnym :)

jak mnie jutro nie wypuszczą na wolność, to im ucieknę :)
prosto przez okno ;) 


dobrze, że jutro już blisko :)
dobra, koniec marudzenia, bo to do niczego mnie nie zaprowadzi
chyba, że do jakiegoś doła

a doły są dla mięczaków ;)

a ja twardka jestem, a nie miętka 


6 komentarzy:

  1. A jak się dziś czujesz ? Jak się spało ? Z rany dalej cieknie ???

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli przez okno to tylko gdy mówimy o parterze :) Dobre nastawienie przyśpiesza leczenie. A bakterie- jak to mówią "Dwie Spłukane Dziewczyny" w Comedy Central - niech się: BOOYAA!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Weź od dilera procha na odlot:)
    I wyśpij się za mnie:)

    Mi sąsiadka-dilerka przed chwilą flaszke czerwonego winiunia przyniesła. Odlece se z Tobą:)

    A robisz swojemu ulubieńcowi pozytywny pi-ar w szpitalu? Pamiętasz o głosowaniu;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmmmm winko :)
      prochy na odlot lecą różnymi drogami ;)
      głosuję każdego dnia :)

      :*

      Usuń