Zamień oczekiwania na wdzięczność,
a świat od razu stanie się lepszy.

poniedziałek, 1 października 2012

piii piii piii

Wrocław SPA
ja czarować nie umiem
Wy też
drugi posiew potwierdził obecność nowych przyjaciół na wagę złota

jutro kolejny raz odwiedzam bloczek operacyjny
można trzymać kciuki
będą czyścić wycinać wkładać
i Bóg jeden chyba tylko wie co jeszcze

ale to nie wszystko
nie będę pisać reszty, bo by same wulgaryzmy poszły w ruch

jestem tak wściekła, że gdybym krzyknęła K****A, to słychać by było na obu biegunach

12 komentarzy:

  1. Trzymaj się Kiniu!!!!

    Jestem z Tobą myślami i wszelkimi fluidami, modlitwą itp itd!

    Niech jutro się przystojne doktory nad Tobą nie pastwią, tylko niech ładnie zauroczą ranę i niech będzie już gitesowo! :)

    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam ochotę wybić tych fajnych drów :) hahaha
      fak

      Usuń
  2. Kinia, jesteśmy z Tobą!!! Tytanko!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ku#wa, ja Cię nie poznaję :))) Czym się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba siebie też nie
      czymam się ;)

      Usuń
  4. To ja krzyczę za ciebie to "Qwa" w stronę Ukrainy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie poznaję Pani ,Pani Kingo!! :)
    Trzymaj się kochana jutro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      trzymałam się dzielnie :)
      już będą grzeczna ;)

      Usuń
  6. O matko jedyna...
    Trzymaj się Kinia! Klnij ile wlezie, to trochę pomaga.. ;)
    Trzymam kciuki, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, czasem pomaga :)
      dziś już nie klnę :)

      Usuń