Zamień oczekiwania na wdzięczność,
a świat od razu stanie się lepszy.

środa, 5 września 2012

Po/osiem tygodni

Cztery godziny snu.
Pobudka o czwartej.
Dwie godziny jazdy autobusem.
Klinika.
Z cieknącą dziurką lepiej.Cieknie jednak nadal ;)
Znów sreberko ;)
Rozmowa/-y z Dwoma Najlepszymi.
Zabawa w wywiad ;o)

Zakupy.
Sukienka na poprawiny nabyta.
Odwiedziny przyjaciółki.
Zabawy z taśmą klejącą.

Powrót.
Dwie godziny jazdy. W końcu sen :) :) :)

Krótki odpoczynek i genialny pomysł
SALSA i BACHATA 
Godzina czystego szaleństwa :)
Lustra. Po jakimś czasie postanowiłam przyjrzeć się odbiciu swemu. To, co zobaczyłam:
ME GUSTA MUCHO !!! !!! !!! !!! !!!

Kiedyś muszę pokazać Doktorom Najlepszym jakie 
fajoskie hipsy mi zrobili i co one potrafią ;) 
Po prostu REWELACJA :) MISTRZOSTWO :)

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. hahaha młodość :P a może i tak ;P

      Usuń
  2. i oby tak dalej, pozytywnie! :D PS. Dostałaś paczkę z wymianki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :)
      no ja mam nadzieję, że tylko pozytywnie już będzie :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. zacznę zacznę :P może nawet dziś :P a dokończę po weekendzie :P będziesz mieć co czytać :P

      Usuń