Zamień oczekiwania na wdzięczność,
a świat od razu stanie się lepszy.

środa, 12 września 2012

Po/dwa miesiące/dziewięć tygodni

(nie)kończąca się opowieść? 
chyba polubię pobudki o czwartej nad ranem ;)
w poniedziałkowy ranek powiem sobie tak: kocham wstawać o 4 :)
 może w to uwierzę
kolejna hobbystyczna ;o) wizyta u Najlepszego za mną
dziś krwawe spotkanie i nowe atrakcje: łyżeczkowanie rany
potem szycie (miałam okazję pierwszy raz przyglądnąć się pracy Mistrza) :)

ja to, kurczę, rozrywkowa jestem....

!!!żyj kolorowo!!!

8 komentarzy:

  1. "Masz szczęście - jesteś człowiekiem. Róża jest piękna, ale nie wie dlaczego i dla kogo jest piękna. / Michel Quoist/
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) pozdrawiam również :) i w końcu muszę napisać do Ciebie ;)

      Usuń
  2. brrr, ciary mi chodzą... łyżeczkowanie???
    za to pazury masz cudne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brrr ;) fakt, do najprzyjemniejszych rzeczy to nie należało... mimo znieczulenia ;)
      no ale u kosmetyczki też boli :)
      a to wszystko w imię piękna hahaha

      Usuń
  3. o 4 rano to nie dla mnei a pazurki super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 też nie dla mnie, ale jak trzeba... to i do tego można się przyzwyczaić ;)

      Usuń
  4. Trochę mnie przerażają te opisy wizyt u lekarzy.. ale wiesz, ja z tych mdlejących jestem.. ;)
    Czadowe pazurki.. Zadziora jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeee jest całkiem fajnie ;)
      a pazurki są genialne :D i się w oczy rzucają ;)

      Usuń