Zamień oczekiwania na wdzięczność,
a świat od razu stanie się lepszy.

środa, 1 sierpnia 2012

Po/trzy tygodnie

Głowa - Centrum Zarządzania w Człowieku 

Urlopowany Najlepszy odwiedzając mnie pewnego poniedziałkowego popołudnia rzekł, iż przyczyną mego nie-chodu jest głowa. W przeważającej części. Osłabiony-obolały czworogłowy to już inna sprawa. 
Miał rację.
Trzy tygodnie temu bolało. Bardzo bolało. Nazwałam to moim własnym prywatnym horrorem. Dziś nie pamiętam tego bólu. Dziś śmieję się sama z siebie. Dziś bym tego horrorem nie nazwała.

Jednak... gdzieś głęboko mózg zakodował cholernie mocno ten ból.
Centrum Zarządzania w Człowieku mnie blokuje. Nie zezwala na mnóstwo czynności. Bo będzie znów bolało? Że coś się z ulepszonym stanie?
Rehabilitacja to w 50% (jak nie więcej) walka z samą sobą o wykonanie ruchu. O rozluźnienie mięśnia. Cała się trzęsę, zapominam normalnie oddychać, kaszlę. Nerwowy kaszel nie opuszcza mnie od trzech tygodni. A dziś po sesji ćwiczeń i walki ja-mózg męczy mnie aż do teraz.
Głowa potrafi nieźle namieszać.
Zapomniałam jak się chodzi. Potrafię iść z kulami, czy z kijkami NW. Bez tego nie umiem....
Głowa potrafi wszystko wywrócić do góry nogami.
No ale na szczęście to tylko Centrum Zarządzania w Człowieku.
Skoro namotało w jedną stronę, to w drugą też da radę.

Jutro kolejne starcie.
Wszak 08.09.2012 wesele. I mam tam tańczyć :)


8 komentarzy:

  1. hej hej,
    czy glowa namieszala przez to, ze nie zadzialala pigula itp, ktora by Ci odlaczyla swiadomosc operacji czy chodzi o ten bol zaraz po, kiedy wszystkie srodki puszczaja, albo jedno i drugie hmm? Pozdrawionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej hej :)
      hmmm chyba to drugie... ale to drugie jest bardzo powiązane z pierwszym i jeszcze "zerowym", o którym nie pisałam...
      jednak to drugie było najbardziej przykre i bolesne...

      Usuń
  2. No i 7 sierpnia tez masz tańczyć! 6 dni, ciotka!
    Masz najlepsze na swiecie Centrum Zarzadzania.
    A Twoja Główna Informatyczka jest najlepszą na swiecie Specjalistką Programującą:)
    Dacie rade:)
    Howgh;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) 07.08. zatańczę dla Frania ;)
      musimy dać radę :)
      :*

      Usuń
  3. Czy wyslał sie do Cie mój komentarz?
    Bo przerwało mi połaczenie...kurka

    OdpowiedzUsuń