Zamień oczekiwania na wdzięczność,
a świat od razu stanie się lepszy.

sobota, 11 sierpnia 2012

Po/to już miesiąc :)

Niebo niebo niebo :) każdego dnia mogłam się nim zachwycać (nie ma to jak dobra miejscówka ;) ) 
Niebo jest cudowne. Godzinami się wpatrywałam i ciągle mi było mało.  


Tak Kinię ogłupiali i otępiali (trzy dni wyjęte z życiorysu) ... i ponoć znieczulali...
A tak stawiali na nogi i przywracali do stanu używalności ;) (lepsze niż kawa, czy red bull) 
Ćwiczenia na brzuchu można połączyć z przyjemnością :)

a na koniec dwa kawałki.... cały czas ze mną... 

:) 
mam zamiar świętować ogromną liczbę rocznic :) 
bez żadnych poprawek :) 
urodziny trzy razy w roku :) 
13 III
19 III
11 VII 
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

zmieniam też repertuar

4 komentarze:

  1. oj chmury..też lubie i to bardzo.Czasami staje gdzieś na chodniku i się gapie do góry pare minut.Musze śmiesznie wyglądać jak tak ktoś by mnie obserwował z boku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha :) niech obserwują :) może sami też spojrzą w górę :)

      Usuń
  2. ależ Ty masz przeżycia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) trzeba jakoś wypełnić ziemskie życie ;)

      Usuń