Zamień oczekiwania na wdzięczność,
a świat od razu stanie się lepszy.

czwartek, 16 sierpnia 2012

Po/pięć tygodni

... i jeden dzień.... a z rany nadal cieknie...

... czekać na kontrolę we Wrocławiu 23.08. ...
... udać się do któregoś z miejscowych...

 ????????????????????????????????????????????????


TU-nie znam praktycznie żadnych; muszę iść i wyżebrać wizytę, naczekać się, narazić tym zarejestrowanym....doktory opinie mają przeróżne, a ja nie jestem łatwym pacjentem; mam tylko nadzieję, że nie wyśmieje i nie oleje sprawy....
TAM-bardzo możliwe, że za tydzień dostanie mi się, że nigdzie nie poszłam...

NIELUBIĘNIEWIEDZIEĆCOZROBIĆ

9 komentarzy:

  1. Zadzwonić do Wrocławia - zapytać , ćzy nie obejrzeliby Cię wcześniej - antybiotyk może by się zdał ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uno problemo... mają teraz urlop... chyba w poniedziałek wracają dopiero...

      Usuń
    2. remontowy urlop znaczy się

      Usuń
  2. no koniecznie zasówaj do lekarza obojetnie gdzie i jakiego :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha :) też bym tak komuś poradziła... a ja sama jestem głupia i nie lubię z pierdołami latać, tym bardziej, że bez rejestracji musiałabym iść...z drugiej strony potem mogę opierdziel we Wrocławiu dostać.... i tak źle i tak niedobrze...

      Usuń
  3. Kinia - to nie " pierdoła " !!!!!! Lepiej raz za dużo niż raz za mało " pozawracać " głowy ... Idż u siebie , a jak Cię będą zbywać dzwoń w poniedziałek do Wrocławia .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, jutro idę do miejscowego ortopedy... żeby potem nie żałować

      Usuń
  4. Może Twoja rana jest poważniejsza, niż moja, ale ja sobie wyleczyłam za pomocą zwykłego roztworu Rivanolu (wodnego). Po kilka razy dziennie przykładałam sterylny opatrunek, umoczony właśnie w Rivanolu...Tak mi poradził lekarz (rodzinny).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam założony opatrunek ze srebrem - działa antybakteryjnie; też wszystko sterylnie... już w szpitalu były problemy z tym miejscem, ale to trwa ciut za długo... heh.. dziękuję za rady :)

      Usuń