Zamień oczekiwania na wdzięczność,
a świat od razu stanie się lepszy.

wtorek, 31 lipca 2012

Po/bogactwo wewnętrzne

Mówią, że nie liczy się wygląd zewnętrzny. I dobrze, bo pięknością nie grzeszę.
Mówią, że liczy się wnętrze. Bogate wnętrze. I dobrze, bo tam akurat coś mam ;)

Proszę Państwa :)
Kochanego Państwa, które mi ostatnio tak pomogło :* i wspierało :*
prezentuję po raz pierwszy nowe części - nowe złącza :) (to z lewej to nowe prawe)


PS. poświęciłam się dla dobra nauki, dla dobra przyszłych pokoleń i oddałam swoje ostatnie biodro badaczom ;)

15 komentarzy:

  1. O matko jedynko... jakaś Ty dzielna jest, dziewczyno!!! Podziwiam i nieustannie kciuki trzymam, oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kciuki się bardzo przydadzą :)
      heh dzielność ;) nie mam wyjścia :P
      dziękuję :*

      Usuń
  2. Taki fajny kochany człowiek z Ciebie, a tyle musisz cierpieć...
    I nie pisz, że pięknością nie grzeszysz, bo na mój gust to jesteś ładną kobietą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale kto pisze, że ja cierpię?

      Usuń
  3. Nasza ty
    dzielna
    wartościowa
    oprzebogatymwnetrzu
    jedynataka Kiniu kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha :)
      pięknie to napisałaś :)
      :*

      Usuń
    2. Natchnienie było mnie dopadło;-)

      Usuń
    3. Ty zawsze jesteś natchniona :)

      Usuń
  4. twarda zawsze byłaś, więc co to dla Ciebie :) ale widzisz, ta ceramika wcale nie jest taka zła, jednak byłoby lepiej, jakby była w lokalne, bolesławieckie wzory :) dobrze, że już po wszystkim, a teraz może być tylko lepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ceramika + tytan :)
      przy okazji zapytam, czy ceramika ma jakieś wzorki ;)

      Usuń
  5. zawsze byłaś twardą babeczką, wiec co to dla Ciebie :) i ta ceramika całkiem całkiem się prezentuje, chociaż nadal utrzymuję, że byłoby lepiej, jakby był to lokalny wzór bolesławiecki, ale nie jest źle, ba! jest dobrze i może teraz być tylko lepiej! owocnego powrotu do normalności i szykuj się na jakiś balet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szykuję się szykuję :) i ćwiczę każdego dnia ;)

      Usuń
  6. Mega, mega blog, napewno bede zagladac tu czesciej xD Moze zaobserwujemy ;*
    Zapraszam do mnie ;P
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właściwie nie wiem co napisać, to zdjęcie bardzo mną poruszyło - fajna z Ciebie babka, to tyle;) Zaglądam do Ciebie czasem, podczytuje i trzymam kciuki za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajna metaliczna ;)
      bardzo dziękuję za kciuki :*
      pozdrawiam ciepło i życzę najlepszego :*

      Usuń