Zamień oczekiwania na wdzięczność,
a świat od razu stanie się lepszy.

wtorek, 24 lipca 2012

Po/8

Imieniny
Wypoczynek i dogadzanie sobie trwa nadal ;)
Pan Genialny Dr wszak mówił, że mam korzystać z życia ;)

Korzystam nawet z komunikacji miejskiej. Autobusy tramwaje i jazda. Oczywiście z trzymanką. Część ludziów ustępuje miejsce, a część musi ustąpić ;)

Łapy bolą od kul.
Lo matulu! jak ja kiedyś wytrzymałam to przez ponad cztery lata?!

Rana goi się nawet nawet.
Niech zrasta się szybciej, bo marzy mi się kąpiel :) :) :)
i basen!!!


Dziś musiałam złożyć wizytę w PFRONie.
Podpisać umowę i cieszyć się z przyznanego dofinansowania :)

Następnie relaks w Coffee Heaven :)
i kolejne boskie letnie rozkosze podniebienia :) :) :)


Wczoraj spotkałam się z moim ukochanym Juniorem!!!
Wyjątkowo dał się wyściskać i wycałować w publicznym miejscu ;)
Schudł, urósł... opalony jakiś taki się zrobił :) piękny i uśmiechnięty ;)


Noga
Umiem już tupać :)
i schodzić ze schodów - prawie bez bólu :)
lepiej wychodzi mi wstawanie i siadanie
jeszcze kilka dni odpoczynku ma kończyna ma, a w poniedziałek startujemy z porządną rehabilitacją :)
we wrześniu praktyki mam i muszę być sprawna w 100% :)

*************************************

Ostatnio kochana Monika napisała, że mam serce ze złota....nie wiem, czy rzeczywiście wtedy miałam, ale od dzisiaj mam na pewno ;o) (no dobra, pozłacane)

Po pierwszej operacji otrzymałam ksywkę "Tytanka" :)
to tak ze względu na bogate metaliczne wnętrze ;)
Moja Ciocia stwierdziła jednak całkiem poważnie, że jestem Tytanką, ale nie ze względu na "wkładkę"......nazwała mnie "Tytanem Ducha" :)
i tak oto zrobiłam sobie prezent :)



9 komentarzy:

  1. Cieszę się,ze coraz lepiej u Ciebie:) dogadzaj sobie ile wlezie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dogadzam sobie :) tego można być pewnym :)

      Usuń
  2. aaa! kliknęłam coś i mi komentarz zżarło ;/

    dogadzaj sobie silna i wytrwała Kobieto! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha ;) silna jak diabli, a wytrwała jak.... ;)
      szkoda, że pożarło Ci komentarz :/ ;)

      Usuń
  3. aaa! kliknęłam coś i mi komentarz zżarło ;/

    dogadzaj sobie silna i wytrwała Kobieto! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że u Ciebie coraz lepiej Tytanko! :) Dogadzaj sobie, dogadzaj! Należy Ci się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jak ty wyglądasz na żywo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm jak człowiek płci żeńskiej ;)

      Usuń