Zamień oczekiwania na wdzięczność,
a świat od razu stanie się lepszy.

sobota, 14 lipca 2012

Po/2

Po poczynieniu wcześniejszego pesymistycznego wpisu Kinia zmierzyła temperaturę. Oczywiście wysoka gorączka.
Na wizycie lekarskiej Kinia poskarżyła się fajnemu Dr, że wszystko się wokół niej kręci. 
Fajny Dr ekspresowo zlecił badania krwi, które wykazały super ekstra niską hemoglobinę. 


Temperatura zbita kroplówką jakiś czas temu i okładami. 
Teraz pozostało czekać, aż punkt krwiodawstwa się ulituje.


O! 
Była pielęgniarka z termometrem pistoletem i Kinia znów ma gorączkę. 
A krew już szykują. 


Czad. 

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kinia, oby było tak jak poprzednio.
    Jak czytałem, to również była gorączka, ale potem wszystko Ci przeszło i było ok.
    Trzymaj się tam, wiem że jesteś bardzo dzielna.
    Jak możesz to daj znać bo wszyscy się o Ciebie martwimy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dokładnie wiem, jak było poprzednio ;)

      Usuń
  3. Łomatko Kiniu, ty sie nie wygłupiaj!!!
    Kinja Wampirinja... krwi jej się kce nooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha ciągnęłam pół litra oglądając wampirzą sagę ;)

      Usuń
  4. Bardzo się cieszę, że się odezwałaś, mam nadzieję że już lepiej

    OdpowiedzUsuń
  5. och Kiniu, trzymaj się Maleńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki dzięki
      matko, nawet nie przypuszczałam, że te wszystkie Wasze słowa tak bardzo mi będą pomagać :*

      Usuń
  6. Bo wszyscy Cię bardzo kochamy Kiniu

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak, napojona wampirzą krwią, będziesz teraz miała super moce ;) Trzymaj się Kiniu, a swe nowe moce wykorzystuj tylko w "grzecznych" celach ;)
    Buziaki!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń