Zamień oczekiwania na wdzięczność,
a świat od razu stanie się lepszy.

poniedziałek, 30 lipca 2012

Po/11

Rehabilitację czas zacząć!!!
+
obie nogi równej długości (dokładnie wymierzone centymetrem)
obie nogi potrafię równo obciążać (test dwóch wag)
obie sprawy przed operacją nie były ok 
-
prawostronne płaskod@@pie totalne
zanik mięśni na prawym udzie

a poza powyższym:
->nauka chodu bez pomocy
->nauka siadania i wstawania
->przykurcze - likwidacja
->odbudowa zaginionych fragmentów człowieka
->przegonienie istniejącego jeszcze bólu
->zadanie domowe - ćwiczenia ćwiczenia ćwiczenia

**************************

Wysięk z rany potraktowałam dziś opatrunkiem ze srebrem.
Oby i tym razem pomogło, bo ja na basen bym bardzoooo chciała ;)
Niech to się już porządnie zrośnie :)

*************************

Nowa jakość życia.
PSB nie boli !!! 
W nocy mogę spokojnie spać.
Rano mogę na luzie wstać.
Po całym dniu jest git ;)
Jak cudnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

************************

Wczoraj
Po raz kolejny napiszę, że mam ogromne szczęście w swym życiu - szczęście do cudownych ludzi :) :) :)
They are everywhere !!! !!! !!!
I'm a shoulder you can cry on
Your best friend, I'm the one you must rely on
 Niedziela to spotkanie z dwiema CUDOWNYMI :)

**************************

Jednak pierwszym punktem niedzielnym byli najwspanialsi mężczyźni pod słońcem :) dwóch najukochańszych :) :) :) (dwóch z trzech oczywiście w kategorii odpowiednio wiekowej)
Lu matulu, jak ja za nimi byłam stęskniona !!!
A uśmiechnięte już w progu buziaki uradowały me serducho strasznie :) :) :)

**************************

oj... potańczyłabym ja sobie ;)
ale to już niedługo..... ;)
najpierw trza się nauczyć chodzić...

4 komentarze:

  1. Ćwicz , ćwicz i oby dobry nastrój cały czas Ci towarzyszył :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ćwiczę, ćwiczę :)
      no a z nastrojem cały czas się staram ;) i ludziki obok :)

      Usuń
  2. Oby taneczny czas nadszedł jak najszybciej!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no na początku września mam wesele i zamierzam tam potańczyć :) (nie swoje)
      i nawet Ktoś powiedział, że będę mogła :) i tego się cały czas trzymam :)

      Usuń