Zamień oczekiwania na wdzięczność,
a świat od razu stanie się lepszy.

poniedziałek, 9 lipca 2012

Moje łóżko jest na pilota!!!
Mała rzecz, a cieszy. Testuję więc wszystkie dostępne konstelacje ;) najwyżej się zgniotę i będą musieli mnie bardziej naprawić ;o)

Miałam też pierwszego Gościa. Dostałam piękne kwiatki, które zdobią ladę pielęgniarską. Na sali nie można trzymać :( buuu :(
dobrze, że chociaż pamiątkowe zdjęcie zrobiłam ;o)

Jutro dzień walki i szczerze mówiąc wszystko się we mnie gotuje, a narządy wewnętrzne wibrują nieustannie :(
heh... nie ma łatwo, to tylko jedna z kolejnych bitew...

Postaram się wykorzystać przeróżne atuty w jutrzejszym starciu. Wolny weekend mi w tym pomógł ;o)

Oby się udało....

6 komentarzy:

  1. Głowa do góry - będzie dobrze . Postaraj się odpocząć - trzymam kciuki z całej siły i wirtualnie ściskam mocno . BĘDZIE DOBRZE !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za kciuki :)
      mam nadzieję, że będzie dobrze ... choć kurczę, od rana się na to nie zapowiada ....

      Usuń
  2. Oczami wyobraźni już widze jak swirujesz na tym łóżku..:) A niby taka powazna i dorosła pacjenta...ha ha ha:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha zdarza mi się być poważną ;) dziś robiłam oczy a'la kot ze Shrek'a ;) trzepotałam długaśnymi rzęsami i ... czekam na efekty... ;)

      Usuń
  3. Kciukasy! Łóżko na pilota też raz miałam, super sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potwierdzam :)
      bawię się cały czas :)

      Usuń