Zamień oczekiwania na wdzięczność,
a świat od razu stanie się lepszy.

poniedziałek, 16 lipca 2012

Ciekawe, co przyniesie jutro?

Co przyniosło dziś?

huśtawkę emocji, radość, złość, wściekłość, zwątpienie, totalny brak sił, niespożytą energię, niedowierzanie, ogromny szok.....

jest tego tak wiele, że nie da się opisać
w skrócie będzie tak:

1.uczę się chodzić, używać potrzebnych do tego mięśni, wzmacniam te słabe
2.jestem w szoku .... Boże, tyle dobrego może spotkać, nawet takiego szaraka jak ja.... i czym sobie człek zasłużył na to całe dobro?
3.każdy ma swojego Anioła :)

10 komentarzy:

  1. Jak to Kiniu pytasz czym sobie zasłużyłaś? całą sobą!!! :)

    Ty nasz Aniołku kochany!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całą sobą hihihi dużo mnie jest ;)
      Anioła to ja tu mam ... i to tak wielu, że aż serce pęka z niewypowiedzianej radości :)

      Usuń
  2. Łomatkoicórko:)
    Jaki z Ciebie szarak, cooo????
    Buziaki, Kiniuś, kuruj się!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szarakowaty szarak :)
      nawet włosy mam coś w kolorze naturalnej myszy :P

      buziaki :*

      Usuń
    2. Ufarbujemy na blond, kcesz?:)

      Usuń
    3. czekam na odrost naturalnych, potem zadecyduję ;) ale racej blondu niet :) yo prefiero brązy :)

      Usuń
  3. Oj Kiniu - dobro wraca ze zwielokrotnioną siłą ... Dla niejednej już osoby zrobiłaś dużo dobrego . Teraz Twoja kolej na odebranie swojej porcji dobra ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale tego jest teraz tak dużo, że ...
      że się z tego nigdy nie zdołam wypłacić....

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Olu :) do przodu do przodu :)
      dziś dużo lepiej z tym "do przodu" :)
      nawet stopa zaczęła się mnie słuchać :)

      Usuń