Zamień oczekiwania na wdzięczność,
a świat od razu stanie się lepszy.

poniedziałek, 28 listopada 2011

Kinesio Taping, czyli mój "plan na jutro" ;)

"Plan na jutro" wypalił w 100% dopiero dziś :) Od piątku było na 50%
O tej super metodzie możecie poczytać tu: Fizjomedica CRF Kinesio Taping oraz tu kinesiologytaping.pl.
Blada łapka oklejona różowym plastrem. A co! Troszkę koloru jesienią nie zaszkodzi ;)
KP to świetna sprawa. Warto poczytać i w razie czego skorzystać :)

***

W weekend Dolnośląska Szkoła Wyższa: uczyliśmy się zabaw, piosenek, ćwiczeń. Dziś kilka testowałam na Juniorze: cieszył się i rechotał jak szalony :)
Szkoda, że ta podyplomówka trwa tylko trzy semestry.

W sobotę wieczorem D. wyciągnęła mnie na urodziny koleżanki, gdzie piłam nieziemsko pyszną cytrynówkę. Cytryn było w niej chyba więcej niż spirytusu. I bardzo dobrze. Rano żadnych "śladów" imprezy ;o)
Muszę zdobyć przepis i zrobić. Na zimowe wieczory będzie rewelacyjna :)

A jutro do szkoły umówić dokładny termin praktyki :)

7 komentarzy:

  1. wysyłam ci maila :) w sprawie o którą pytałaś na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie ta łapka wygląda.ciekawa szkoła ,jak się przewrócisz to z plecaka wylecą ci kredki i blok :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, bardzo dziękuję za info :)

    Baca, szkoła super :) a kredki i reszta pewnie niedługo będą wylatywać z torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kinia, ja mam dobry przepis na cytrynówkę na wódce i z limonką. Też pycha. :)
    A podyplomówka fajna rzecz. Sprawdziłam. ;)A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Alu, jak możesz to podziel się przepisem :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusisz mnie dziewczyno tymi nalewkami, cytrynówkami. Też chcę!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też chcę i zrobię :P póki co mam zieloną herbatę ;o)

    OdpowiedzUsuń